Hejhej!

Längesedan sen sist! Tagit en omedveten paus här. Men livet har rullat på och det känns som om bloggen har stannat upp i tiden medan allt annat har rullat på. Sedanst jag skrev här var det min födelsedag. Alltså innan USA, innan SM, innan nationella, innan slutet av cheerleading. 

Men hur ska jag berätta allt som har hänt då? Hm.. Jo. USA. Bästa jäkla resan i mitt liv! Man levde i en bubbla där allt handlande om cheerleading, shopping, sola, bada och bara leva. Allting var så fruktansvärt himla bra. VM gick bra, slutade med en 5:e plats. 

Väl hemma efter två veckor var det dax att tagga om, SM om 1-2 (?) veckor. Tränade, träffade kompisar och hade det roligt. Levde på USA resan ett tag. SM som var i söndags. Var bra. Vi åkte upp till Nyköping lördag morgon. Hejade på andra lag och söndagen var det vår tur. Var så nervös men det gick bra. Slutade som svenska mästare och team sweden nästa år igen. Men med tanke på att SM är över betyder det att träningarna är slut. Men ångesten att inte träna på hela sommaren är för stor så det har slutat med att vi alla cheer människor från alla olika lag har träffas i Slottskogen och skoj tränat nu i två dagar. Så himla roligt verkligen!! 

Imorgon är sista dagen med Boy också. Han åker tillbaka hem på fredag. Stackaren är halt och går med bandage och  äter medicin. Alltså ingen ridning. Men tänkte åka dit och mysa med plutten! Se om det går att ta lite bilder med honom. Men som det ser ut nu kan det bli svårt med tanke på vädret. 

Men det är väll det "stora" som har hänt den senaste månade. Jag och Julia hade dock även tjejmiddag vilket som var otroligt roligt och fick mig att längta till  sommaren!! Men om 2 veckor är det sommarlov! 

Tagga!!! 
Godnatt











Allmänt | |
Upp